reklama

Mamafit w SDK


Mamafit w SDK
ul. Jana Sebastiana Bacha 15, Warszawa
Kiedy: 2019-04-15
Czas trwania: 14:00 - 15:00
Koszt wstępu: 30-130 zł

Zajęcia przeznaczone są dla kobiet po porodzie (od zakończenia połogu wzwyż), które chcą zadbać o powrót do kondycji i sylwetki sprzed ciąży, a może nawet lepszej. Na zajęcia można przyjść z dzieckiem. Należy wziąć ze sobą wygodny strój, sportowe obuwie i butelkę wody.

Celem treningu jest nauczenie i wyćwiczenie prawidłowej, zsynchronizowanej pracy mięśni brzucha i dna miednicy, a także oddechu. Zintegrowanie tych 3 elementów sprawia, że trening jest niezwykle skuteczny!

ZAJĘCIA SKŁADAJĄ SIĘ Z 3 CZĘŚCI:
25 minut intensywnych ćwiczeń cardio - dynamiczny, fitnessowy taniec przy wesołej muzyce (dostosowanej zarówno do mam, jak i dzieci obecnych na sali), zawierający ćwiczenia ukierunkowane na pracę mięśni brzucha, oraz prawidłowe włączanie mięśni dna miednicy.
25 minut pilatesowych ćwiczeń na mięśnie brzucha (szczególnie te poprzeczne), mięśnie dna miednicy oraz oddech.
10 minut rozciągania całego ciała i delikatnych ćwiczeń kompensujących na mięśnie pleców.

KORZYŚCI:
Wzmocnienie mięśni brzucha - szczególnie poprzecznych, czyli tych, które w głównym stopniu stabilizują kręgosłup i odpowiadają za zwężenie talii.
Nauka i poprawa pracy mięśni dna miednicy, których dysfunkcje wpływają nie tylko na wysiłkowe nietrzymanie moczu, ale także powodują problemy z mięśniami brzucha oraz bólami pleców i miednicy.
Poprawa kondycji - pierwsze 25 minut to intensywny trening, podczas którego poprawiamy pracę układu oddechowego i krążenie.
Zniwelowanie bólu pleców lub miednicy, które często towarzyszą świeżo upieczonym mamom, poprzez wzmocnienie wewnętrznego gorsetu w postaci mięśni poprzecznych brzucha i dna miednicy.
Poprawa humoru - podczas wysiłku fizycznego wydzielają się endorfiny, dotleniamy się, wyżywamy, tańczymy przy wesołej, rytmicznej muzyce... Jest po prostu fajnie :)
Uczysz swoje dziecko, że aktywność fizyczna jest ważna pokazując mu jak ćwiczysz i umożliwiasz mu regularne kontakty z rówieśnikami.
UWAGA! Zajęcia są szczególnie polecane kobietom mającym problemy z mięśniami dna miednicy i rozstępem mięśni brzucha, stąd prośba o podanie tej informacji na początku treningu. Otrzymają one w niektórych momentach treningu inne ćwiczenia niż osoby, które tego rodzaju trudności nie doświadczają.

MAMFIT PILATES - ZDROWY KRĘGOSŁUP W CIĄŻY I PO PORODZIE - CZWARTKI 14-15

Trening bazuje na metodzie Pilates, elementach stretchingu i jogi, ćwiczeniach oddechowych oraz ćwiczeniach mięśni dna miednicy. Jest skonstruowany tak, aby wspomóc ciało kobiety w okresie prenatalnym.

Ćwiczenia przeznaczone są dla kobiet w ciąży po 13 tc oraz kobiet po porodzie, po zakończeniu połogu. Na zajęcia można przyjść z dzieckiem. Należy wziąć ze sobą wygodny strój i butelkę wody. Ćwiczymy na boso, przy dźwiękach relaksującej muzyki.

Zajęcia odbywają się w małych grupach, co umożliwia dostosowanie ćwiczeń do indywidualnych potrzeb, stąd w niektórych momentach treningu kobiety w ciąży wykonują inne ćwiczenie niż mamy po porodzie. Podobnie, prowadząca uwzględnia indywidualne potrzeby tj potrzeba specyficznych ćwiczeń u kobiet mających dysfunkcję dna miednicy po porodzie lub rozstępom mięśni prostych brzucha.

KORZYŚCI OGÓLNIE
Zniwelowanie napięć w ciele, powstałych w wyniku ciąży, porodu, trudów wczesnego macierzyństwa, poprzez odpowiednio dobrane elementy stretchingu, wzmocnienie mięśni całego ciała, a szczególnie mięśni poprzecznych brzucha oraz dna miednicy.

KORZYŚCI DLA KOBIET W CIĄŻY
Ćwiczenia pomagają zniewalać nie tylko bóle pleców i miednicy, ale również inne dolegliwości ciążowe takie jak puchnięcie ciała, żylaki, zmniejszają prawdopodobieństwo wystąpienia problemów z mięśniami dna miednicy i rozstępu mięśni prostych brzucha..
Faktycznie przygotowują kobiece ciało do porodu poprzez utrzymanie kondycji, powierzchni oddechowej oraz uelastycznienie mięśni dna miednicy oraz zwiększenie świadomości swojego ciała.

KORZYŚCI DLA KOBIET PO PORODZIE
Pomagają wrócić do formy zarówno w sensie zdrowotnym, jak i wysmuklenia talii, poprawy wyglądu skóry na brzuchu i ujędrnienia sylwetki.
Pomagają wrócić do formy również kobietom, które doświadczają problemów z mięśniami dna miednicy i rozstępem mięśni prostych brzucha.

ZASADY UCZESTNICTWA
Po pierwszych zajęciach można podjąć decyzję o dalszym uczestnictwie. W przypadku rezygnacji, jednorazowe wejście kosztuje 30 zł.
Jeżeli uczestnik dołącza do zajęć pierwszy raz w trakcie trwania miesiąca kalendarzowego koszt karnetu jest pomniejszony o zajęcia w których nie uczestniczył.
Karnet 1x w tygodniu: 80 z
Karnet 2x w tygodniu: 130 zł
W przypadku wykupienia karnetu należy zarejestrować się w systemie SDK (www.sdk.waw.pl), aby wpłata została zaksięgowana.

PYTANIA: biuro@e-mamaft.pl, tel. 781-949-249

Do zobaczenia na macie

www.facebook.com/events/344027726420133/


reklama

Kalendarz

Prognoza pogody

14°C
5.1km/h
1023hPa
Dane pogodowe dostarcza openweathermap.org


Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej do czego służą i jak nimi zarządzać. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na ich używanie. ROZUMIEM